مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-05سياسي

البرز میزبان برنامه ملی کاشت نهال ایثار است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: این استان میزبان برنامه ملی کاشت نهال ایثار در مجتمع فرهنگی کوثر کردان است.

- ، سلیمان رستمیان بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن اظهار کرد: در آستانه روز شهدا 22 اسفند ماه و روز جانباز قرار داریم که این روز از سال 1384 به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: همچنین روز 16 اسفند ماه روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز نامگذاری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: جانبازان با تاسی از حضرت ابوالفضل (ع) برای حفظ میهن اسلامی و دفاع از آب و خاک درد و رنج های زیادی را تحمل می کنند از این رو آحاد مردم باید آنان را تکریم کنند، همچنین این موضوع در دستور کار مردم و مسئولان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: از این روز تا روز 22 اسفند ماه با ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به عنوان هفته شکوه ایثار نامگذاری شده است.

رستمیان با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی از روز 15 اسفند ماه گفت: به همین منظور البرز با حضور خانواده معزز شهدا و مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود که در این راستا البرز میزبان برنامه ملی کاشت نهال ایثار در مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر البرز در منطقه کردان ساوجبلاغ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان برنامه ملی کاشت نهال ایثار است

البرز میزبان برنامه ملی کاشت نهال ایثار است