مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:372022-03-05سياسي

راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج و قرارگاه خاتم است


فرمانده سپاه قدس گیلان راه نجات استان را استفاده از ظرفیت های سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم دانست و گفت: سپاه آمادگی حل مشکلات زیرساختی گیلان را دارد.

- ، سردار محمد عبدالله پور عصر شنبه در دیدار با استاندار گیلان و معاونین استانداری و همچنین اعضای شورای تأمین ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: امام حسین (ع) با قیام خود در روز عاشورا یک فرهنگ را در بین جامعه اسلامی ایجاد کردند و این فرهنگ همان جهاد خالصانه در راه خدا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استقلال و عزت کشور مدیون ایثار و خون پاک شهدای انقلاب است، بیان کرد: مسئولان برای سربلندی و خدمت به مردم تمام توان خود را به کار می گیرند.

سردار عبدالله پور امیدآفرینی و کمک به مردم به ویژه محرومان را از اهداف اصلی سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی با همین هدف بود که به آبادانی کشور در بخش های مختلف کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به اینکه راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم است، تصریح کرد: سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد که برای حل مشکلات زیرساختی در گیلان تمامی امکانات خود را در اختیار مسئولان قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج و قرارگاه خاتم است

راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج و قرارگاه خاتم است