مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 00:122022-03-05اقتصادي

قیمت برنج ایرانی هوش از سر می برد/ دستگاه های نظارتی همچنان در خواب زمستانی!


افزایش بی رویه قیمت برنج باز همان داستان تکراری ضعف دستگاه های نظارتی را به میان می آورد و به نظر می رسد یکی از ابزارها برای کنترل این اسب سرکش گرانی کنترل بازار، - قیمت برنج ایرانی هوش از سر می برد/ دستگاه های نظارتی همچنان در خواب زمستانی! ایسنا/گلستان افزایش بی رویه قیمت برنج باز همان داستان تکراری ضعف دستگاه های نظارتی را به میان می آورد و به نظر می رسد یکی از ابزارها برای کنترل این اسب سرکش گرانی کنترل بازار، تشدید نظارت از سوی دستگاه های نظارتی و برخورد قاطع با محتکران و سودجویان است.

این روزها قیمت برنج ایرانی بیش از عطرش هوش از سر مردم استان گلستان برده است، مردمانی که سالها در نسخ های شالی در گِل فرو رفته بودند و با مشقت فراوان نسبت به کشت برنج اقدام می کردند هیچ وقت در مخیله شان نمی گنجید که قیمت ها اینگونه افزایش پیدا کند.

برنج کارانی که پس از برداشت محصول به خاطر مشقت زندگی مجبور به فروش شالی شده بودند و برخی دیگر که برنج را به قیمت 35 هزار تومان به فروش رساندند نیز از این قیمت های نجومی مات و مبهوت مانده اند، چطور می شود که دسترنج یک سال تلاش به قیمت بیش از دو برابر در بازار به فروش برسد و این مسئله برای آنها جای سوال بوده که آیا مسئولان نظارت نمی کنند و یا آنکه سر آنها کلاه رفته است؟! به هر حال مردم می گویند؛ دخلش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت برنج ایرانی هوش از سر می برد/ دستگاه های نظارتی همچنان در خواب زمستانی!

قیمت برنج ایرانی هوش از سر می برد/ دستگاه های نظارتی همچنان در خواب زمستانی!