مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-06سياسي

توسعه گردشگری آبی استان اردبیل مورد توجه قرار می گیرد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری آبی در استان اردبیل یکی از رویکردهای اصلی شرکت آب منطقه ای استان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری اناری صبح امروز در جلسه مشاوران جوان با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری آبی در استان اردبیل اظهار کرد: این موضوع به عنوان یکی از مسائل مهمی است که متاسفانه در سال های گذشته در استان به آن توجه کمی شده است و شرکت آب منطقه ای اردبیل برای سال آینده به عنوان یکی از رویکردهای اصلی این موضوع را مدنظر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان اردبیل در بحث منابع و تاسیسات آبی افزود: با وجود ذخایر ارزشمند منابع آب در استان و پتانسیل های کم نظیر آب های گرم معدنی در سطح استان اردبیل، باید برنامه ریزی مدونی جهت توسعه گردشگری آبی در استان به عمل آید و شرکت آب منطقه ای اردبیل از هرگونه سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کند.

وی عنوان کرد: فراخوان شرکت آب منطقه ای اردبیل به منظور جذب سرمایه گذار برای توسعه گردشگری آبی در منابع و تاسیسات آبی استان داده شده و بدون تردید یکی از راه های توسعه گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آب در استان است و راه برای سرمایه گذاری در این بخش هموار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری آبی استان اردبیل مورد توجه قرار می گیرد

توسعه گردشگری آبی استان اردبیل مورد توجه قرار می گیرد