مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-06اقتصادي

واحدهای معدنی به خوبی با محیط زیست سازگار نشده اند


مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هدف سازمان ایجاد نگرش زیست محیطی در واحدهای صنعتی و رسیدن به رشد اقتصادی در کنار جلوگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمید جلالوندی در جریان همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز که امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد با اشاره به ارتباط صنعت و محیط زیست خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رقابت بازارهای بین المللی به متغیری مانند محیط زیست رسیده است، واحدهای صنعتی می توانند با نشان و گواهینامه سبزگوی سبقت را از دیگر رقبای خود بربایند.

وی افزود: دریافت این گواهینامه به الگوسازی زیست محیطی برای دیگران کمک می کند و تجربه ای موفق در محیط زیست به وجود می آورد.

در جریان این انتخاب، ادارات کل محیط زیست استان ها تعامل خوبی با ما داشته اند.

مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با تشریح معیارهای انتخاب واحدهای سبز گفت: معیارهای ما برای انتخاب این واحدها شامل نبودن در لیست صنایع آلاینده، مجهز بودن به سیستم پایش و کنترل، مدیریت منابع آب، انرژی و پسماند، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه و بهره وری انرژی، استقرار دفتر محیط زیست یا واحد HSE ، برخورداری از سیستم پایش لحظه ای، دانش و فرهنگ محیط زیست و جایگزینی انرژی های پاک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای معدنی به خوبی با محیط زیست سازگار نشده اند

واحدهای معدنی به خوبی با محیط زیست سازگار نشده اند