مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-06سياسي

اولین گروه دانشجویان تهران به اردوی راهیان نور اعزام شدند


آیین بدرقه اولین گروه اردوهای راهیان نور استان تهران با حضور مسوول بسیج دانشجویی استان و اعزام جمعی از دانشجویان بسیجی بانو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین بدرقه اولین گروه اردوهای راهیان نور دانشگاه های استان تهران با حضور وحید حسن پور مسئول بسیج دانشجویی استان تهران و سایر مسوولان در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد.

حسن پور در این آیین اظهار کرد: اردوی راهیان نور فرهنگ ایثار و شهادت را در دانشگاه نهادینه می کند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اردوی راهیان نور در واقع اردوی راهیان نور تجدید بیعت با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مقام والای شهادت و ایثارگری است که با حضور در این مناطق یاد و خاطره شهدا زنده خواهد ماند.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا حتما از بسته های بهداشتی که تدارک دیده شده استفاده کنید و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حساس باشید.

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران افزود: حتما در طول این برنامه مشاهدات خود از برنامه را مکتوب و در فضای مجازی منتشر کنید تا حتی الامکان در مسابقه ای که به همت معاونت فرهنگ سازی طراحی شده است شرکت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گروه دانشجویان تهران به اردوی راهیان نور اعزام شدند

اولین گروه دانشجویان تهران به اردوی راهیان نور اعزام شدند