مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-06ورزشي

زن روسی چرا از ورزشکاران ایرانی تست دوپینگ می گیرد؟/ ایران نادو: کاملا قانونی است


قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در رابطه با حضور افسر زن روسی تبار آژانس بین المللی کنترل دوپینگ (ITA) در ایران و اخذ نمونه دوپینگ از ورزشکاران ایرانی حاضر در لیست RTP، - زن روسی چرا از ورزشکاران ایرانی تست دوپینگ می گیرد؟/ ایران نادو: کاملا قانونی است قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در رابطه با حضور افسر زن روسی تبار آژانس بین المللی کنترل دوپینگ (ITA) در ایران و اخذ نمونه دوپینگ از ورزشکاران ایرانی حاضر در لیست RTP، توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی اعلام شد ماموران وادا که از روسیه هستند جمعه گذشته به سراغ وزنه برداران تیم ملی ایران رفتند تا از آن ها تست دوپینگ بگیرند.

حضور این مأموران جلوی در خانه برخی از وزنه بردارها برایشان بسیار تعجب برانگیز بوده چرا که پیش از این همیشه از آن ها خواسته شده بود که به مجموعه آزادی بیایند و تست دوپینگ بدهند و اگر ورزشکار نمی توانست به محل نمونه گیری برود، ماموران به محل سکونتش مراجعه می کردند.

اما این بار ماموران وادا به طور مستقیم به در خانه وزنه برداران رفته اند.

در همین رابطه قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، به ایسنا توضیح داد: ورزشکاران زمانی که وارد لیست RTP می شوند از آن ها در زمان خارج از مسابقات نیز تست دوپینگ گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن روسی چرا از ورزشکاران ایرانی تست دوپینگ می گیرد؟/ ایران نادو: کاملا قانونی است

زن روسی چرا از ورزشکاران ایرانی تست دوپینگ می گیرد؟/ ایران نادو: کاملا قانونی است