مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-06اقتصادي

آغاز کاشت درختان میوه در بجنورد


شهردار بجنورد از آغاز کاشت درختان میوه در معابر، خیابان ها و فضاهای شهری خبرداد.

- جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کاشت درختان میوه از دیگر برنامه های شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری است که هم مثمر هستند و هم با شرایط آب و هوایی بجنورد سازگاری دارند.

حمیدی افزود: درختانی همچون آلبالو، زردآلو، گردو گلابی و.

در معابر شهری کاشت می شود تا علاوه بر بهره مندی از میوه های درختان، تنوع دید و بصر شهری را نیز برای شهروندان و مسافران فراهم کند.

وی در ادامه اظهار کرد: این درختان میوه در فصل بهار با شکوفایی گل و در تابستان با پربار شدن میوه چشم انداز فوق العاده ای در زیبایی منظر شهر ایجاد می کنند.

شهردار خاطرنشان کرد: بزرگ ترین خاصیت کاشت درختان مثمر ایجاد جذبه بصری در شهر است و با این امر مشارکت شهروندان در نگهداری و استفاده از درختان سطح شهر نیز بیشتر می شود.

وی همچنین گفت: در راستای صرفه جویی مالی در شهرداری و مدیریت بیشتر هزینه های جاری در روزهای پایانی سال، باهمت پرسنل فضای سبز تمامی المان های شهری از مواد دوریختی و بازیافتی ساخته شده و برای استقبال از بهار 1401 در سطح شهر نصب می شود.

حمیدی افزود: طرح های مختلفی از مواد بازیافتی به شکل های مختلف هنری با استفاده از توان و تجهیزات داخلی شهرداری در کارگاه ساخت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاشت درختان میوه در بجنورد

آغاز کاشت درختان میوه در بجنورد