مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-06اقتصادي

اعطای بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی ماهنشان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان از اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان از اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

عابدین صفایی نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعطای تسهیلات 6 میلیارد و 200 میلیون ریالی مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی شهرستان ماهنشان، اظهار کرد: این تسهیلات به منظور حمایت از هنرمندان و صنعت گران و ایجاد مشاغل خانگی و خوداشتغالی در شهرستان ماهنشان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه گلیم بافان ماهنشان از این تسهیلات بیشترین استفاده را کرده اند، ادامه داد: 19 هنرجوی صنایع دستی شهرستان که در رشته گلیم بافی تحت آموزش های رایگان قرار گرفته و موفق به اخذ گواهی دوره آموزشی صنایع دستی و دریافت پروانه تولید صنایع دستی شده اند از این تسهیلات استفاده کرده اند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان با تاکید بر ضرورت حمایت از هنرمندان برای پویایی هنر و اشتغال در جامعه، بیان کرد: با تلاش و پیگیری های انجام شده در سطح شهرستان، سرمایه گذاران و کارآفرینان به صورت ویژه حمایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی ماهنشان

اعطای بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی ماهنشان