مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-06سياسي

منطقه 19 بیشترین سهم را از بودجه سال آینده شهرداری برد


نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیشترین بودجه سال 1401 به منطقه 19 اختصاص داده شده است، گفت: در جهت پیوست عدالت باید خدمات بیشتری در این مناطق دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پرویز سروری  نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران در نشست با معتمدین ، شهردار و مدیران منطقه 19 از توجه ویژه به این منطقه در بودجه سال 1401 و توجه ویژه به سرانه های مورد نیاز مناطق محروم در راستای تحقق عدالت خبر داد.

 نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران  همراه با مهدی هدایت شهردار منطقه ، معاونین و مدیران شهرداری این منطقه پس از بازدید از محوطه میدان مرکزی میوه و تره بار ، طرح ساماندهی خلازیر ، کوره های آجرپزی و پارک ایرانیان، در نشستی با مسئولان و شورایاران به بررسی مهمترین خدمات مورد نیاز در این منطقه پرداختند.

سروری درخصوص ساخت و ساز در محدوده بافت فرسوده این منطقه، عدم توجیه اقتصادی آن ها و نیز مخاطرات احتمالی این نوع ساخت و سازها در مواقع بروز زلزله به دلیل عدم استحکام لازم سخن گفت و تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون برنامه و شهرسازی در حال بررسی و اصلاح است.

وی به توجه ویژه شورای ششم به مناطق جنوبی اشاره و بیان کرد: در همین راستا بیشترین بودجه سال 1401 به منطقه 19 اختصاص داده شده و با عنایت به اینکه زیرساخت های شمال تهران از جنوب آن بهتر است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 19 بیشترین سهم را از بودجه سال آینده شهرداری برد

منطقه 19 بیشترین سهم را از بودجه سال آینده شهرداری برد