مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-06سياسي

با همت سپاه فجر؛ 100 سری جهیزیه به زوج های جوان استان فارس اهداء می شود


همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و به همت سپاه فجر، 10 هزار پُرس غذای گرم و 100 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد تومان نیز به زوج های جوان استان فارس اهداء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی امروز در آیین گرامیداشت روز پاسدار با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد مبارک امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: امروز فرزندان ایران اسلامی در سپاه در عرصه های مختلف و در خطوط مُقدم در حال دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی هستند و فرهنگ پاسداری که برگرفته از فرهنگ حسینی و عاشورایی است الگو و راهنمای آنان در این مسیر افتخارآمیز است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار نمونه و شاخص پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتب او سرلوحه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها و ماموریت ها است.

فرمانده سپاه فجر بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی صحنه هایی حماسی از نقش آفرینی تاثیرگذار سپاه در حوزه های مختلف را ثبت کرده و امروز نیز پاسداران جوان و انقلابی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در هر عرصه ای آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه ولایتمداری، بصیرت، روحیه جهادی و شجاعت مولفه های مهم فرهنگ پاسداری است، گفت: سپاه و بسیج از بدو تاسیس در عرصه خدمات رسانی به مردم و اقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همت سپاه فجر؛ 100 سری جهیزیه به زوج های جوان استان فارس اهداء می شود

با همت سپاه فجر؛ 100 سری جهیزیه به زوج های جوان استان فارس اهداء می شود