مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-06سياسي

صدور مجوزهای شهرداری اصفهان به صورت غیرحضوری از خرداد ماه


از خرداد ماه سال جاری با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای صدور مجوزها، مقرر شده پاسخ به درخواست ها بدون مراجعه حضوری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نور صالحی پیش از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور خود در سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روزهای پایانی سال اظهار داشت: در این ایام مراجعه به شهرداری و رسیدگی به امور شهری افزایش پیدا می کند و تاکید می شود که مدیران علاوه بر وقت گذاری و رسیدگی دقیق به مشکلات مردم، ارتباط چهره به چهره و حضور در بین مردم هم داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت سامانه سرای هشت، ثبت فرمول های محاسبات عوارض عملیاتی شود و بر مبنای آنچه در شورای شهر به تصویب رسید باید بدون کم و کاست در سایت بارگذاری شود.

صدور مجوزهای غیر حضوری رییس شورای شهر اصفهان خاطر نشان کرد: از خرداد ماه سال جاری با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای صدور مجوزها مقرر شده تا پاسخ به درخواست ها بدون مراجعه حضوری انجام شود.

وی همچنین اشاره ای به ازدحام جمعیت در بازار اصفهان کرد و گفت: به دلیل وجود پدیده ناپسند گسترده سد معبر انتظار می رود که بازاریان و کسبه در تسهیل این شرایط کمک کنند زیرا این مورد تردد عابران را مشکل و شرایط بدی را برای کسبه فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای شهرداری اصفهان به صورت غیرحضوری از خرداد ماه

صدور مجوزهای شهرداری اصفهان به صورت غیرحضوری از خرداد ماه