مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-06اجتماعي

اجرای طرح پاکسازی و زیباسازی حریم راه های البرز


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در آستانه نوروز و به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی طرح پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها در استان البرز اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی حاجیان اظهار کرد: در آستانه نوروز و به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی ( 15 تا 22 اسفند) طرح پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها در استان البرز اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در البرز نیز اجرا شد، گفت: با اجرای این طرح یک حرکت منسجم توسط ادارات راهداری و حمل و نقل شهرستان های استان در جهت ، پاکسازی راه ها، توقف گاه ها، امتداد مسیر راه ها، راهدارخانه ها، محوطه ادارات شهرستانی، پایانه های بار، مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی و .

صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه پاکسازی حریم راه های استان از زباله های رهاشده توسط نیروهای راهداری ادارات شهرستان ها به صورت همزمان روز شنبه، 14 اسفندماه انجام شد، افزود: این کار بدون ایجاد بار ترافیکی و با رعایت اصول ایمنی اجرایی شد.

حاجیان مهم ترین هدف پاکسازی حریم راه های استان را ازبین بردن آلودگی های بصری، ایجاد منظر و فضای زیبا برای کاربران جاده ای و مسافران، فرهنگ سازی به منظور رعایت مسائل زیست محیطی و دعوت همگانی از مردم برای خودداری از ریختن زباله در حریم راه ها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاکسازی و زیباسازی حریم راه های البرز

اجرای طرح پاکسازی و زیباسازی حریم راه های البرز