مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-06پزشكي

عدم محدودیت سفر در نوروز 1401


نوروز 1401، سومین عیدی است که در شرایط کرونایی اتفاق می افتد و سفرهای نوروزی امسال هم شامل محدودیت هایی می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام کافه رنت، یکی از مزایای نوروز امسال نسبت به دو سال گذشته، اجرای طرح واکسیناسیون عمومی و واکسینه شدن جمعیت بالایی از هم وطنان می باشد.

محدودیت های سفر در نوروز 1401 اما از نظر وزارت بهداشت، واکسیناسیون هنوز به صورت یکدست انجام نشده و برخی افراد سه دوز، برخی دو دوز و برخی فقط یک دوز واکسن زده اند و این موضوع احتمال شیوع بیماری و بالا رفتن آمار مبتلایان و مرگ و میر را بالا می برد و بنابراین واکسیناسیون موجب عدم محدودیت در سفرهای نوروزی نشده است.

جزییات طرح محدودیت سفر نوروزی طبق اعلام وزارت بهداشت و همکاری این وزارت با سازمان راهنمایی و رانندگی قرار بر این بود که رانندگانی که سه دوز واکسن زده اند، شماره ملی و پلاک خودرویشان را در سامانه ایران من ثبت کنند، تا مشمول جریمه نشوند و با عدم محدودیت سفر در نوروز 1401 تعطیلات خود را بگذرانند.

اما هفته ی پیش، معاون وزارت بهداشت اعلام کرد که دیگر نیاز نیست که رانندگان پلاک خود را در سامانه ایران من ثبت کنند و دوربین های نظارتی راهنمایی و رانندگی به طور هوشمند پلاک تمامی خودروهای در حال تردد از جاده های بین شهری را مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم محدودیت سفر در نوروز 1401

عدم محدودیت سفر در نوروز 1401