مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-06سياسي

حفظ طبیعت مقدم بر ایجاد آن است/درختکاری ترویج شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حفظ طبیعت مقدم بر تأسیس و ایجاد آن است، گفت: حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و فضای سبز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر یکشنبه در مراسم جشن درختکاری به میزبانی سالن جلسات ساختمان مرکز کسب و کار شهرک صنعتی سمنان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نگهداری فضای سبز، ابراز کرد: ما در استانی زندگی می کنیم که به واسطه اقلیم و خشکسالی نیازمند پوشش گیاهی برای مقابله با بیابان زایی است.

وی با بیان اینکه از آنجا که در آموزه های دینی ما به موضوع منابع طبیعی اهمیت بسیار داده شده، می بایست نسل آتی را کوشا در زمینه حفظ محیط زیست و فضای سبز بار بیاوریم، ابراز کرد: حفظ طبیعت مقدم بر تأسیس و ایجاد طبیعت است و امیدواریم به این موضوع اهمیت ویژه ای داده شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بنا بر روایات دینی عذاب شدیدی برای کسانی که در حفظ منابع طبیعی مخصوصاً درختان کوشا نیستند، نقل شده است، تاکید داشت: دین مبین اسلامی همواره ترویج درختکاری را از جمله معروف های مهم می داند.

مطیعی با بیان اینکه یکی از صدقات جاریه انسان، موضوع درختکاری است، گفت: اگر بتوانیم یک فضای سبز ایجاد کنیم درواقع یک تسبیح گوی خداوند اضافه شده که این موضوع بسیار ارزشمند است همچنین بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ طبیعت مقدم بر ایجاد آن است/درختکاری ترویج شود

حفظ طبیعت مقدم بر ایجاد آن است/درختکاری ترویج شود