مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-06اقتصادي

اختصاص تسهیلات1500میلیاردی جهت رفع مشکلات تولیدی های استان تهران


معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: 1500 میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف در سطح استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سال جاری اختصاص یافته است.

- ، حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در نهمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران اظهار داشت: تکریم و رعایت حقوق مصرف کنندگان در بلندمدت موجب افرایش اعتماد و ماندگاری در بازار خواهد شد و علاوه بر آن باعث رونق صادرات و تسخیر بازارهای صادراتی در منطقه خواهد شد.

وی حق داشتن اطلاعات کامل از تولید، انتخاب آزادانه، حق معامله منصفانه را از حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود: کاهش بهای تمام شده از اصلی ترین و محوری ترین راه های حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر رعایت حقوق مصرف کنندگان عنوان کرد: باید از سیاست های غیراصولی آزار دهنده مصرف کنندگان اجتناب کرد و نباید مصرف کنندگان در معرض بی عدالتی قرار گیرند.

عسگری آگاهی جامعه و مصرف کنندگان از حقوق اساسی خود را ضروری دانست و گفت: دستگاه های متولی باید در این زمینه اقدامات فرهنگی لازم را به عمل آورند به گونه ای که مصرف کنندگان از فرایند تولید کالا، عوارض آن، شیوه مصرف، شرایط نگهداری، قیمت و خدمات پس از فروش کالا مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات1500میلیاردی جهت رفع مشکلات تولیدی های استان تهران

اختصاص تسهیلات1500میلیاردی جهت رفع مشکلات تولیدی های استان تهران