مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-06سياسي

گزارش کامل ایسنا از بیست و چهارمین جلسه بررسی بودجه 1401


بیست و چهارمین جلسه مجلس برای بررسی جزییات بودجه سال 1401 در بخش هزینه ای در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) پانزدهم اسفند ماه 1400 برگزار شد.

- بیست و چهارمین جلسه مجلس برای بررسی جزییات بودجه سال 1401 در بخش هزینه ای در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) پانزدهم اسفند ماه 1400 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و چهارمین جلسه بررسی جزییات لایحه بودجه 1401 به ریاست محمدباقر قالیباف در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار شد و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق در خصوص جزییات لایحه بودجه 1401 در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رییسه مجلسروح الامینی نماینده مردم تهران هم در تذکری شفاهی تاکید کرد: بهتر است با یک رای گیری از پیشنهادات کاریکاتوری که در خصوص بودجه در صحن مجلس طرح می شود عبور کنیم.

در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، نمایندگان دو میلیارد دلار از محل تسهیلات خارجی برای توسعه و بهره برداری خطوط مترو و قطار سبک شهری و طرح های کاهش آلودگی هوا و خرید اتوبوس بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مجاز شدند در طرح های بزرگ زیربنایی و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در قالب تأمین مالی و تملک و ایجاد شرکت و صندوق طرح مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کامل ایسنا از بیست و چهارمین جلسه بررسی بودجه 1401

گزارش کامل ایسنا از بیست و چهارمین جلسه بررسی بودجه 1401