مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 21:572022-03-06اقتصادي

بیلبوردهای شهری تنها جنبه تبلیغاتی دارد نه آگاهی بخشی


رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: در شیراز یا سایر کلانشهرهای ایران از بیلبوردها برای آگاهی بخشی به مردم استفاده نمی شود و تنها برای کارهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد اما در کشورهای توسعه یافته، - بیلبوردها راهی برای آگاهی بخشی به مردم است.

افشین ملایی یکشنبه 15 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه در شیراز گفت: در حال حاضر سبک زندگی مردم نسبت به گذشته در حال تغییر است و همین موضوع باعث شده کشور به سمت کم تحرکی حرکت کند.

او ادامه داد: در آخرین آمار گرفته شده در ایران مشخص شد 64 درصد جمعیت بانوان ایران دچار کم تحرکی هستند که همین مسئله باعث شکل گیری آسیب های زیادی برای آن ها خواهد شد و مادران آینده این سرزمین و فرزندان آن ها با آسیب های جدی روبرو خواهد کرد.

ملایی عنوان کرد: ما در ورزش کشور از غرب الگوبرداری کرده ایم در حالی که در غرب متناسب با توسعه خود برنامه ریزی شده و باید در این زمینه یک بازبینی انجام شود.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی افزود: باید فکر اساسی برای کم تحرکی در کشور انجام شود و تمام ارگان و فدراسیون های ورزشی با برنامه ریزی وارد کار شوند اما در حال حاضر با کم توجهی هایی که در این حوزه انجام شده، باعث شده نشاط و تندرستی کم تر مورد توجه قرار بگیرد و تمام اهداف به سمت ورزش حرفه ای و قهرمانی برود که این هدف گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیلبوردهای شهری تنها جنبه تبلیغاتی دارد نه آگاهی بخشی

بیلبوردهای شهری تنها جنبه تبلیغاتی دارد نه آگاهی بخشی