مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 22:582022-03-06اقتصادي

برچیده شدن بساط دلالان صدور مجوز کسب وکار ها با درگاه ملی مجوز ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تنها 3 روز دیگر مهلت دستگاه های مرجع صدور مجوز برای الکترونیکی کردن مجوز های کسب و کار به پایان می رسد، - طبق بررسی انجام شده، خرید و فروش برخی مجوز ها به دلیل وجود امضای طلایی در دستگاه ها به یک رویه تبدیل شده بود که درگاه ملی مجوز ها در حال از بین بردن این موضوع غیرقانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تنها 3 روز دیگر مهلت دستگاه های مرجع صدور مجوز برای الکترونیکی کردن مجوز های کسب و کار به پایان می رسد، اما برخی دستگاه ها همچنان در برابر اجرای قانون مقاومت می کنند و به درگاه ملی مجوز ها متصل نشده اند.

محیط کسب و کار از اجزاء و عوامل مختلفی تشکیل شده که یکی از مهم ترین اجزای آن مجوز های کسب و کار است و تأثیر به سزایی در ایجاد و توسعه فضای کسب و کار در کشور دارد.

مواد 1 و 7 سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی که بهمن ماه سال گذشته برای چندمین بار اصلاح و به تصویب نمایندگان مجلس یازدهم رسید، به دستگاه های مرجع صدور مجوز یک سال فرصت داد تا شرایط و ضوابط صدور مجوز های کسب و کار را در درگاه ملی مجوز های کشور شفاف نمایند و سامانه های تخصصی خود را نیز به درگاه ملی مجوز ها متصل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچیده شدن بساط دلالان صدور مجوز کسب وکار ها با درگاه ملی مجوز ها

برچیده شدن بساط دلالان صدور مجوز کسب وکار ها با درگاه ملی مجوز ها