مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 06:372022-03-07فرهنگي

سعید تشکری خادم الرضای واقعی بود/ آخرین نمایشنامه ها منتشر می شود


رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در آستانه چهلمین روز درگذشت زنده یاد سعید تشکری اعلام کرد 2 نمایشنامه آخر این نمایشنامه نویس فقید منتشر می شود.

- کوروش زارعی رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در آستانه چهلمین روز درگذشت زنده یاد سعید تشکری نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر، به خبرنگار مهر گفت: سعید تشکری از هنرمندانی بود که از اول انقلاب اسلامی در تمام جریان های تئاتری انقلاب حضور مؤثر داشت.

تشکری بچه حوزه هنری است و تمام فعالیت ها و رشد تئاتری و نمایشنامه نویسی اش در مرکز حوزه هنری خراسان رضوی و حوزه هنری تهران شکل گرفت.

وی یادآور شد: سعید تشکری در جریان تئاتر بچه های مسجد تأثیر بسزایی داشت و از همان اولین دوره این رویداد هم به عنوان نمایشنامه نویس و هم به عنوان کارگردان حضور داشته است.

در دوره سیزدهم تئاتر بچه های مسجد نیز نمایشنامه ای از سعید تشکری تولید و در استان های مختلف اجرا شد.

زارعی سعید تشکری را هنرمندی معتقد، دینی و مذهبی دانست و گفت: تشکری واقعاً خادم الرضا بود و در عرصه نمایشنامه نویسی و رمان چندین اثر قابل توجه درباره امام رضا (ع) نوشته است.

رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه سعید تشکری هنرمندی کم حاشیه و پر کار بود، اظهار کرد: سعید تشکری هیچگاه به دنبال حاشیه نبود و همیشه سرش به کار خودش گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید تشکری خادم الرضای واقعی بود/ آخرین نمایشنامه ها منتشر می شود

سعید تشکری خادم الرضای واقعی بود/ آخرین نمایشنامه ها منتشر می شود