مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-07بين الملل

تحقیر غرب و کامِ تلخ غرب گرایان در ایران


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباس برمشوری؛ حمله نظامی روسیه به اوکراین نمود بارزی از تحقیر غرب در حال حاضر است، تحقیری که به کام غرب گرایان در ایران نیز تلخ است.

- موضع گیری برخی از افراد، بخصوص غرب گرایان در ایران به گونه ای است که انگار مقصر نتیجه بخش نبودن اعتماد اوکراین به غرب و در راس آن ها آمریکا و تحقیر غرب در این واقعه، جمهوری اسلامی ایران است، جنگ اوکراین تناقضات زیادی را برای غرب گرایان ایجاد کرده است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، عباس برمشوری؛ حمله نظامی روسیه به اوکراین نمود بارزی از تحقیر غرب در حال حاضر است، تحقیری که به کام غرب گرایان در ایران نیز تلخ است.

بدون شک جنگ در اوکراین مایه ی تاسف است و بشریت مخالف ویرانی ملتها و فرهنگ ها است اما باید اشاره کرد که اوضاع امروز اوکراین در واقع ناشی از اعتماد کاذبی است که این کشور به غرب، بالاخص آمریکا داشته است، امروز عیان شده است که آمریکا مانند سایر وقایع و اتفاقات تاریخی دیگر قابل اعتنا نیست، اعتماد به آمریکا هزینه ی جبران ناپذیری خواهد داشت زیرا عدم پایبندی به تعهدات بین المللی از ویژگی های بارز این کشور جنایتکار است.

موضع گیری برخی از افراد، بالاخص غرب گرایان در ایران به گونه ای است که انگار مقصر نتیجه بخش نبودن اعتماد اوکراین به غرب و در راس آنها آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر غرب و کامِ تلخ غرب گرایان در ایران

تحقیر غرب و کامِ تلخ غرب گرایان در ایران