مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-07سياسي

توسعه اقتصاد دریا محور در هرمزگان نیازمند نگاه جدی کمیسیون کشاورزی مجلس


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: امیدوارم با همکاری کمیسیون کشاورزی بتوانیم دو طرح پیشنهادی در خصوص توسعه فرآوری آبزیان را به مرحله تصویب برسانیم و برای توسعه هرمزگان و بهره مندی در زمینه درآمد ارزش و توسعه اشتغال گام اساسی برداریم.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: امیدوارم با همکاری کمیسیون کشاورزی بتوانیم دو طرح پیشنهادی در خصوص توسعه فرآوری آبزیان را به مرحله تصویب برسانیم و برای توسعه هرمزگان و بهره مندی در زمینه درآمد ارزش و توسعه اشتغال گام اساسی برداریم.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: همواره مقام معظم رهبری بر تکیه به اقتصاد دریا محور تأکید ویژه داشته و مسئولان را به ورود و حمایت از طرح های بهره وری در این راستا هدایت کرده اند.

وی با بیان اینکه هرمزگان با دارا بودن نوار ساحلی طولانی و حضور در موقعیت مهم خلیج فارس و دریای عمان پتانسیل لازم برای بهره مندی از اقتصاد دریامحور را داراست، خاطرنشان کرد: یکی از این موارد پرورش میگو و استفاده از آن در زمینه صادرات و درآمدزایی ارزش برای کشور، ایجاد اشتغال و رونق مناطق کم برخوردار است.

مرادی با اشاره به اینکه در این راستا با همکاری جهاد دانشگاهی هرمزگان دو طرح مهم پیشنهادی به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه کردیم، عنوان کرد: در بین فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد دریا محور در هرمزگان نیازمند نگاه جدی کمیسیون کشاورزی مجلس

توسعه اقتصاد دریا محور در هرمزگان نیازمند نگاه جدی کمیسیون کشاورزی مجلس