مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-07پزشكي

کرونا تمام نشده/شلوغی ها نگران کننده است


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مردم نباید فکر کنند که کرونا تمام شده و با خیال راحت و بدون ماسک و بدون رعایت فاصله اجتماعی در مکان های عمومی حضور پیدا کنند.

- مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر سه شهرستان ساوجبلاغ، چهارباغ و فردیس در وضعیت زرد و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: هرچند در زمینه ابتلا و میزان بستری در وضعیت تثبیت شده ای قرار داریم ولی قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و حضور مردم در بازارها و مراکز خرید نگران کننده است.

وی افزود: مردم نباید فکر کنند که کرونا تمام شده و با خیال راحت و بدون ماسک و بدون رعایت فاصله اجتماعی در مکان های عمومی حضور پیدا کنند.

وی توضیح داد: تجربه اسفند سال قبل نشان می دهد اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند بعد از تعطیلات نوروز با افزایش ناگهانی تعداد بیماران مواجه خواهیم شد.

بابایی تاکید کرد: از مردم تقاضا می شود در ایام نوروز شرایط را عادی تصور نکنند و در دید و بازدیدها حتما موارد توصیه شده را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد کرونای البرز در پاسخ به شرایط اعمال شده برای سفرهای نوروزی هم گفت: افرادی که که کمتر از سه ماه از تزریق دز دوم آنها گذشته می توانند بدون دغدغه سفر بروند ولی اگر بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تمام نشده/شلوغی ها نگران کننده است

کرونا تمام نشده/شلوغی ها نگران کننده است