مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-07سياسي

انقلاب صنعتی یکی از عوامل تعارض انسان و محیط زیست است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: انقلاب صنعتی یکی از عوامل تعارض انسان و محیط زیست است.

- سیروس ابراهیمی در مراسم تجلیل از برگزیدگان واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز لرستان که امروز 16 اسفندماه برگزار شد، با اشاره به اهمیت محیط زیست برای تک تک افراد جامعه، اظهار کرد: همه افراد جامعه در قبال محیط زیست مسئول هستند و باید در حفاظت از آن تلاش کنند.

وی انقلاب صنعتی را یکی از عوامل تعارض انسان و محیط زیست دانست و تصریح کرد: شتاب تخریب محیط زیست بعد از انقلاب صنعتی قابل مقایسه با شرایط قبل از آن نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: اراده و عزم صنایع در رعایت الزامات و ضوابط زیست محیطی می تواند کمک مهمی به کاهش آلودگی ها و حفاظت محیط زیست کنند.

علی سالاروند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت محیط زیست، اظهار کرد: صنایع باید با جدیت و تلاش بیشتر اقدامات مناسب را در خصوص رعایت استانداردهای زیست محیطی و قرارگیری در لیست صنایع سبز انجام دهند.

وی اضافه کرد: در سال 1400 و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و بررسی عواملی همچون عدم قرارگیری نام واحد در فهرست صنایع آلاینده، مدیریت و بهبود سیستم های پالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب صنعتی یکی از عوامل تعارض انسان و محیط زیست است

انقلاب صنعتی یکی از عوامل تعارض انسان و محیط زیست است