مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-07اقتصادي

اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه نوروز و ماه رمضان


مدیرکل دامپزشکی سیستان وبلوچستان گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان33 اکیپ ثابت و سیار اقدام به بازدید از مراکز فرآورده های خام دامیِ استان خواهند کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دامپزشکی سیستان وبلوچستان گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان33 اکیپ ثابت و سیار اقدام به بازدید از مراکز فرآورده های خام دامیِ استان خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مهدی حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، بیان کرد: موضوع تامین اقلام ضروری و تنظیم بازار به عهده وزارت جهاد کشاورزی در استان ها واگذار شده و سازمان دامپزشکی کشور هم به عنوان یکی از سازمان های تابعه جهاد کشاورزی و وظایف ذاتی که در بحث کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی دارد با برنامه ریزی هایی که انجام داده در تعامل با سایر معاونت های این وزراتخانه به این سمت و سو می رود که با تولید پایدار و فراوانی ایجاد شده در بازار قیمت ها کنترل شود.

وی افزود: امسال به علت تقارن ماه مبارک رمضان با پایان یافتن تعطیلات نوروزی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به صورت تجمیع از 14 اسفند ماه 1400 تا 16 اردیبهشت 1401 به مدت 63


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه نوروز و ماه رمضان

اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه نوروز و ماه رمضان