مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-07سياسي

چند انتصاب در نهاد کتابخانه های عمومی کشور


سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی احکامی جداگانه مدیران کل کتابخانه های عمومی استان های تهران، بوشهر و خراسانی شمالی و همچنین مدیرکل «منابع انسانی و امور پشتیبانی» نهاد را منصوب کرد.

- سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی احکامی جداگانه مدیران کل کتابخانه های عمومی استان های تهران، بوشهر و خراسانی شمالی و همچنین مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بر این اساس، علیرضا زندوکیلی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران، حیدر راهب به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و مهدی آریان به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی منصوب شدند.

مهدی رمضانی، سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حکم دیگری نیز محمدعلی محمدی را به عنوان مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی نهاد منصوب کرد.

در این احکام که به مدت دو سال برای مدیران کل استانی صادر شده، آمده است: بی گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند انتصاب در نهاد کتابخانه های عمومی کشور

چند انتصاب در نهاد کتابخانه های عمومی کشور