مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-07فرهنگي

اکران سیار فیلم های نوروزی در شهرستان های چهارمحال و بختیاری


رییس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری گفت: متاسفانه مردم استان از هنر هفتم فقط در مرکز استان برخوردار هستند که تلاشیم در شهرستان های 9 گانه آثار پخش شده حوزه هنری را در ایام نوروز به صورت سینما سیار اکران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احسان قائدی وانانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با پنج سالن نمایش از اسفند 1400 میزبان مخاطبان فیلم های روز ایران است.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: امسال دو فیلم شادروان و موقعیت مهدی در اکران نوروزی از سوی مرکز پخش حوزه هنری اکران خواهد شد.

قائدی ادامه داد: فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی امسال به عنوان یکی از آثار سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر حضور داشت که با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شد.

رییس حوزه هنری استان درباره برنامه پخش فیلم موقعیت مهدی نیز که از سوی حوزه هنری پخش خواهد شد، اظهار داشت: موقعیت مهدی عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده و یکی از آثار قابل توجه و تماشایی سینمای ایران است.

وی در خصوص اکران اختصاصی ویژه فعالان رسانه ای، خبرنگاران، هنرمندان و.

برای فیلم موقعیت مهدی بیان کرد: این اکران برنامه ریزی شده و با تشکیل تیم های تبلیغاتی تلاش داریم مخاطبان بیشتری این فیلم ارزشمند را ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران سیار فیلم های نوروزی در شهرستان های چهارمحال و بختیاری

اکران سیار فیلم های نوروزی در شهرستان های چهارمحال و بختیاری