مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-07اقتصادي

تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مهمترین محرک موتور اقتصادی کشور است


معاون اول رییس جمهور تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را تنها راه مبارزه جدی با فساد دانست و گفت: تسهیل و شفاف سازی فرآیند مجوزدهی به کسب و کارها مهمترین محرک موتور اقتصادی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دستور قاطع رییس جمهور برای تسهیل و شفاف سازی فرآیند مجوزدهی به کسب و کارها اشاره و اظهار کرد: طبق قانون، دولت ها مکلف بودند فرایند صدور مجوزها را شفاف کنند اما به دلیل برخی کم کاری ها، رانت و تعارض منافع، این تکلیف مهم نزدیک به دو دهه گذشته روی زمین مانده است.

وی، توسعه دولت الکترونیک و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را تنها راه مبارزه جدی با فساد و بهترین وسیله ارتقای رضایتمندی مردم دانست و تأکید کرد: تسهیل و شفاف سازی فرآیند مجوزدهی به کسب و کارها مهمترین محرک موتور اقتصادی کشور و اداره زندگی مردم است.

معاون اول رییس جمهور افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تلاش جدی در راستای پایش و تسهیل و شفاف سازی فرآیند مجوزدهی به کسب و کارها انجام شده است که با به ثمر رسانیدن اقدامات دولت در این زمینه از طریق سامانه و درگاه های اینترنتی افتخار و دستاوردی بزرگی برای دولت سیزدهم رقم خواهد خورد.

مخبربا قدردانی از تلاش های وزارت اقتصاد برای مکلف کردن دستگاه ها در خصوص اتصال به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار و همچنین شفاف سازی و ابهام زدایی از فرآیند صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مهمترین محرک موتور اقتصادی کشور است

تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مهمترین محرک موتور اقتصادی کشور است