مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-07اقتصادي

ساخت مسکن در مناطق صعب العبور 14 استان توسط سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امروز در آیین افتتاح 14 طرح آبرسانی روستایی در استان اظهار داشت: کرمان از استان هایی بوده که همه رده های سپاه از جمله هوافضا، قرارگاه خاتم الانبیا، نیروی سپاه و در راس آنها سپاه ثارالله استان کرمان یکسری اقدامات را انجام داده اند.

وی تصریح کرد: تا به امروز توسط همه رده های سپاه، 4856 پروژه عمرانی و 14 هزار و 802 پروژه غیر عمرانی و در مجموع 19 هزار و 658 هزار پروژه عمرانی و غیر عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در استان انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ابراز داشت: عمده فعالیت های ما در بحث های ساخت درمانگاه، سرویس بهداشتی، مسکن محرومان و مددجویان بهزیستی، احداث مساجد، حوزه های علمیه، دارالقرآن، خانه عالم، تعمیر مدارس، کارآفریتی و اشتغال، آبرسانی هم شرب و هم کشاورزی، چاه، قنات، یادمان شهدا و راه روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت های غیر عمرانی ما بیشتر در زمینه غیر جهیزیه، البسه و پوشاک بوده است، عنوان کرد: استان کرمان به همراه استان فارس، تهران و خراسان رضوی در بحث کمک مومنانه شاهکار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن در مناطق صعب العبور 14 استان توسط سپاه

ساخت مسکن در مناطق صعب العبور 14 استان توسط سپاه