مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-07فرهنگي

برنامه های جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد


نشست خبری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی با حضور مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری و اصحاب رسانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علی اکبرزاده در این نشست گفت: هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی مانند دوره های پیشین این جشنواره بستری فراهم می کند تا تولیدکنندگان اسباب بازی محصولات خود را ارائه کنند.

او ضمن اشاره به این که بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی با رویکردی متفاوت نسبت به جریان تولیدات ایرانی برگزار می شود، بیان کرد: در داوری اولیه، 576 محصول مورد بررسی قرار گرفت که این تعداد بیش از دو برابر محصولات ثبت شده در بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی ست.

بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، به شناسایی استعدادها و فعالیت های اثربخش در حوزه اسباب بازی می پردازد و با دعوت از تولیدکنندگان اسباب بازی ایرانی و ایجاد فضای رقابتی سازنده و هدفمند، محصولات برتر تولیدشده در بازه زمانی شهریور 1399 تا شهریور 1400 را داوری کرده و منتخبان بخش های مختلف، روز دوشنبه 23 اسفندماه معرفی و تقدیر خواهند شد.

مدیرعامل کانون ادامه داد: در این دوره از جشنواره، محصولات براساس شاخص های بهترین تصویرسازی و گرافیک، بسته بندی، کیفیت چاپ، کیفیت چوب، کیفیت پلیمری، کیفیت فلزی، کیفیت پارچه، کیفیت مواد ترکیبی، برترین محصولات ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد

برنامه های جشنواره ملی اسباب بازی اعلام شد