مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-07سياسي

آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری شوق تلاوت در مشهد+عکس


مسابقات سراسری شوق تلاوت با رقابت 22 قاری نوجوان راه یافته به این مرحله در مشهد مقدس و در حرم امام رضا (ع) آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مسابقات سراسری شوق تلاوت با رقابت 22 قاری نوجوان راه یافته به این مرحله در مشهد مقدس و در حرم امام رضا (ع) آغاز شد.

این مرحله از مسابقات به صورت حضوری و در چهار سبک عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل و سبک آزاد برگزار می شود و نفرات برتر هر سبک در پایان معرفی و تجلیل می شوند.

حضور 700 شرکت کننده از سراسر کشور در دوره پنجم مسابقات شوق تلاوت مسابقات شوق تلاوت ویژه قاریان نوجوان شرکت کننده در طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) کار خود را از چند سال قبل آغاز کرد و این رقابت ها از دوره پنجم با حضور همه قاریان نوجوان از همه استان ها به صورت سراسری با حضور 700 شرکت کننده برگزار شد.

برگزاری مسابقات با حضور 22 راه یافته به مرحله نهایی مرحله نیمه نهایی مسابقات بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار شد و شرکت کنندگان به صورت مجازی برای اعضای هیأت داوران تلاوت کردند و 22 نفر به این مرحله راه یافتند.

داوران مسابقات در این رقابت ها اساتیدی چون غلامرضا شاه میوه اصفهانی در بخش لحن، حمیدرضا احمدی وفا در بخش صوت و سیدجواد سادات فاطمی در بخش تجوید قضاوت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری شوق تلاوت در مشهد+عکس

آغاز مرحله نهایی مسابقات سراسری شوق تلاوت در مشهد+عکس