مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-07سياسي

المان های نوروزی مشهد با نیمه شعبان به صورت تعاملی شکل گرفته است


براساس تقارن مبارک نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان، المان های نوروزی، به صورت المان های تعاملی شکل گرفته که شایسته تقدیر است.

- به گزارش، حسن موحدیان پیش از ظهر دوشنبه در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره فراهم آمدن مقدمات اجرای طرح استقبال از بهار 1401، اظهار کرد: از شهرداری مشهد، معاونت خدمات و محیط زیست شهری و قشر زحمتکش و میدانی شهرداری بابت تلاش های شبانه روزی در این ایام، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تلاش های مجدانه کارگران خدمات شهری که درصدد هستند تا چهره شهر را در ایام نوروز به بهترین شکل، تزیین نمایند، کمتر به اطلاع عموم رسیده و شهرداری در فضای اطلاع رسانی خود باید بیش از پیش این زحمات خالصانه را به تصویر بکشد.

وی در ادامه از شهروندان مشهدی خواست تا این روزها با توجه به فعالیت گسترده و شبانه روزی نیروهای شهرداری برای فضاآرایی شهر، توجه بیشتری به این عزیزان داشته باشند و با احتیاط بیشتری در سطح شهر تردد کنند.

موحدیان در ادامه گفت: امیدواریم با فروکش کردن میزان ابتلاء افراد به کرونا و بهبود شرایط، زائران بیشتری را در مشهد مقدس داشته و خدمتگذار خوبی برای زائران بارگاه منور رضوی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان های نوروزی مشهد با نیمه شعبان به صورت تعاملی شکل گرفته است

المان های نوروزی مشهد با نیمه شعبان به صورت تعاملی شکل گرفته است