مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-07سياسي

ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت های برتر دنیا است


امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امروز همه شهرهای کشور دارای قانون و پیشرفت مناسب است گفت: ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت های برتر دنیا است.

- ، آیت الله کاظم صدیقی عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران با اشاره به اینکه حضرت ابوالفضل اسوه کامل ولایتمداری، شجاعت، درایت و مدیریت اسلامی پس از امام حسین (ع) بوده است اظهار داشت: بصیرت عمیق، صلابت در ایمان، مجاهد بودن و خدمت به مردم چهار شاخصه مهم حضرت ابوالفضل (ع) می باشد و از مدیران می خواهیم ایشان را به عنوان الگو و سرلوحه خود قرار دهند.

صدیقی با بیان اینکه ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت های برتر دنیا است گفت: به خوبی می دانیم که کشور ما در دوران سلطنت از لحاظ فرهنگی به یغما رفته بود و در عقب ماندگی به سر می بردیم اما به یمن انقلاب اسلامی درب های برکت و علم گشوده شد.

امام جمعه موقت تهران عنوان داشت: با پیروزی انقلاب و به برکت ولایت فقیه رژیم طاغوت سرنگون شد و امروز شاهد هستیم همه شهرهای کشور ما از قانون و پیشرفت برخوردار می باشند.

وی در ادامه افزود: با تاسی به حضرت عباس (ع) که یک مجتهد کامل بودند باید جهاد تبیین را پیش بگیریم چرا که با جهاد تبیین می توانیم مردم را در صحنه نگه داریم و نقش ولایت فقیه را در مدیریت و موفقیت کشور بیان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت های برتر دنیا است

ایران از نوادر علمی تاریخ و جز قدرت های برتر دنیا است