مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 19:172022-03-07اقتصادي

تامین زیرساخت شهرک های صنعتی استان تهران ضروری است


معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت شهرک های صنعتی از تامین برق شهرک های صنعتی دماوند، فیروزکوه و قرچک تا پایان خردادماه سال 1401 خبر داد.

- ، حشمت الله عسگری عصر دوشنبه در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها با اشاره به اینکه نباید دغدغه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در استان تهران مسائل زیرساختی باشد اظهار داشت: تأمین زیرساخت شهرک های صنعتی استان به ویژه آب و برق در اولویت دستگاه های اجرایی است و ضرورت دارد پروژه های در دست اقدام هرچه سریع تر به بهره برداری برسند.

وی افزود: موضوع تأمین اعتبار پروژه های زیرساختی نیمه تمام و جدید در دست بررسی و پیگیری می باشد تا بخشی از آن از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال آتی و بخش دیگری توسط منابع درآمدی دستگاه های متولی تأمین شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: در سال های اخیر اقدامات مناسبی برای تأمین آب و برق واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی انجام شده و این روند باید باشتاب بیشتری دنبال شود و تأمین برق شهرک های صنعتی دماوند، فیروزکوه و قرچک تا سه ما آینده در دستورکار دستگاه های متولی قرار دارد و با بهره برداری از این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات برق این شهرک ها رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت شهرک های صنعتی استان تهران ضروری است

تامین زیرساخت شهرک های صنعتی استان تهران ضروری است