مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-07اقتصادي

25 درصد کل اعتبار تخصصی سفرهای رییس جمهور برای خوزستان است


60 هزار میلیارد ریال برای کل طرح های مصوب سفر رییس جمهور به استان های مختلف در کشور تخصیص داده شده که سهم استان خوزستان 15 هزار میلیارد ریال یعنی 25 درصد است.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از طرح آبرسانی غدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تخصیص 25 درصد از کل اعتبار مصوب سفرهای استانی رییس جمهور به خوزستان نشان دهنده اراده جدی دولت برای حل مشکلات این استان و بهبود وضعیت معیشت و رفاه مردم است.

وی ادامه داد: 36 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مصوب سفر رییس جمهور به استان خوزستان تخصیص شده که از این رقم 20 هزار میلیارد ریال توسعه سرمایه گذاری و 39 هزار میلیارد ریال به عنوان تسهیلات قرض الحسنه برای ازدواج جوانان است.

خلیلیان با بیان اینکه توسعه خوزستان در دولت سیزدهم سرعت گرفته گفت: تاکنون 12 هزار و 500 میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر استانی هیأت دولت به خوزستان پرداخت شد؛ همچنین 2 هزار و400 میلیارد ریال دیگر نیز تخصیص و در اختیار استان قرار گرفت.

وی با اشاره به بهره برداری از 9 بیمارستان نیمه کاره به عنوان طرح های مصوب سفر رییس جمهور به خوزستان افزود: تا تابستان سال آینده 2 بیمارستان طالقانی آبادان و بیمارستان فوق تخصصی قلب خرمشهر به بهره برداری می رسند و تلاش می شود چند بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد کل اعتبار تخصصی سفرهای رییس جمهور برای خوزستان است

25 درصد کل اعتبار تخصصی سفرهای رییس جمهور برای خوزستان است