مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-08فرهنگي

نمایش 7 فیلم برای اکران نوروزی در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پردیس سینمایی بهمن حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با هفت فیلم میزبان مردم استان و مسافران نوروزی در اکران نوروز 1401 است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پردیس سینمایی بهمن حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با هفت فیلم میزبان مردم استان و مسافران نوروزی در اکران نوروز 1401 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری احسان قائدی اظهار کرد: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با پنج سالن نمایش از اسفندماه میزبان مخاطبان فیلم های روز ایران است.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: امسال دو فیلم شادروان و موقعیت مهدی در اکران نوروزی از سوی مرکز پخش حوزه هنری اکران خواهند شد که فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی امسال به عنوان یکی از آثار سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر حضور داشت که با استقبال مطلوب مخاطبان روبه رو شد.

وی گفت: موقعیت مهدی عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده و یکی از آثار قابل توجه و تماشایی سینمای ایران است.

به گفته وی اکران اختصاصی ویژه فعالان رسانه ای، خبرنگاران، هنرمندان و.

برای فیلم موقعیت مهدی برنامه ریزی شده و با تشکیل تیم های تبلیغاتی تلاش داریم مخاطبان بیشتری این فیلم ارزشمند را مشاهده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 7 فیلم برای اکران نوروزی در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد

نمایش 7 فیلم برای اکران نوروزی در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد