مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:522022-03-08سياسي

معلمان از روز اول ورود به کلاس درس، رتبه بندی خواهند شد


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: از روز اولی که معلمان وارد کلاس درس می شوند، رتبه بندی خواهند شد، از طرفی همه ی کارکنان وزارت آمورش و پروش که در حکم کارگزینی آنها معلم درج شده نیز شامل این لایحه خواهند شد و درصدی از مجموع سه شاخص حق شغل، - حق شاغل و فوق العاده شغل فرهنگیان در رتبه بندی لحاظ می شود.

علیرضا منادی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: ایرادات مربوط به لایحه رتبه بندی معلمان خارج از نوبت در صحن علنی مجلس بررسی و اصلاح شده و لایحه به شورای نگهبان ارجاع شد.

وی ادامه داد: لایحه رتبه بندی به دلیل ایرادات جزیی شورای نگهبان به مجلس ارجاع داده شد که در نشست علنی امروز مجلس این ایرادات جزیی اصلاح و تصویب شد.

وی ضمن تبریک به فرهنگیان بابت تصویب لایحه رتبه بندی معلمان اضافه کرد: امیداورم شورای نگهبان نیز نظر نهایی خود را نسبت به لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کند.

منادی تأکید کرد: لازم می دانم از شورای نگهبان به دلیل نظر مثبتی که به فرهنگیان داشته و نگاه مثبتی که در زمینه ارتقاء کیفیت آموزش و بهبود جایگاه و منزلت فرهنگیان برای نهایی شدن این لایحه به خرج دادند، تشکر کنم چراکه شورای نگهبان ایرادات مبتنی بر اصل 75 و بار مالی را مشمول این لایحه ندانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان از روز اول ورود به کلاس درس، رتبه بندی خواهند شد

معلمان از روز اول ورود به کلاس درس، رتبه بندی خواهند شد