مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-08فرهنگي

تشریح برنامه های هفته بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» در کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  ویژه برنامه های گرامی داشت هفته بزرگد اشت «حکیم نظامی گنجوی» در این استان را تشریح کرد.

- تشریح برنامه های هفته بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در کرمان ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  ویژه برنامه های گرامی داشت هفته بزرگد اشت حکیم نظامی گنجوی در این استان را تشریح کرد.

محمدرضا علیزاده بیان کرد: ستاد بزرگداشت برنامه های فرهنگی- هنری حکیم نظامی گنجوی در هفته های گذشته برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن بزرگداشت این شاعر بزرگ در استان تشکیل شد و دبیرخانه استانی این ستاد شکل گرفت.

وی افزود: دبیرخانه ستاد استانی هفته گرامی داشت نظامی گنجوی از 18 تا 26 اسفندماه به مناسبت هفته گرامی داشت نظامی گنجوی، برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است که در سراسر استان با همکاری دستگاه ها و انجمن های فرهنگی و ادبی مختلف، اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد:این برنامه ها از چهارشنبه 18 اسفند و با همایش انسان و اندیشه آرمانشهری در نگاه حکیم نظامی گنجه ای و به همراه رونمایی از کتاب مثنوی مظهرالآثار آغاز می شود .

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی با عنوان نظامی و جریان اندیشه های پس از او شنبه 21 اسفند ماه از سوی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» در کرمان

تشریح برنامه های هفته بزرگداشت «حکیم نظامی گنجوی» در کرمان