مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-08اقتصادي

الزامی برای محدود کردن پیمانکاران شهرداری برای ارائه ضمانت نامه بانکی نیست


هیچ الزامی برای محدود کردن پیمانکاران شهرداری برای ارائه ضمانت نامه بانکی از بانک های واقع در مناطق 22گانه شهر تهران وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی اصغر قائمی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: پیرو بخشنامه های مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران مبنی بر الزام به اخذ ضمانت نامه بانکی حسن انجام تعهدات، پیش پرداخت و آزادسازی حسن انجام کار، از بانک های واقع در محدوده مناطق 22گانه شهر تهران،  در هیچ یک از قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت های شهرداری تهران از جمله ماده 35 آیین نامه معاملات، هیچ الزامی برای محدود کردن پیمانکاران شهرداری برای ارائه ضمانت نامه بانکی از بانک های واقع در مناطق 22گانه شهر تهران وجود ندارد.

وی افزود: هرچند در بخشنامه ابلاغی صدرالاشاره نیز، اخذ ضمانت نامه شرکت در مناقصه و مزایده از تمامی بانک های تحت نظارت بانک مرکزی مجاز شمرده شده است، لیکن الزام پیمانکاران بر ارائه سایر ضمانت نامه های بانکی از محدوده شهر تهران، فاقد وجاهت قانونی است و می تواند موجب ایجاد محدودیت در بهره مندی شهرداری تهران از مزایای رقابتی مناقصه شود.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: این امر نیز به نوبه خود می تواند به افزایش بهای تمام شده پروژه های شهری منجر شود و از سوی دیگر بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی برای محدود کردن پیمانکاران شهرداری برای ارائه ضمانت نامه بانکی نیست

الزامی برای محدود کردن پیمانکاران شهرداری برای ارائه ضمانت نامه بانکی نیست