مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-08اقتصادي

ثبت سنگین ترین ترافیک سال 1400 در شب گذشته


معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد که شب گذشته سنگین ترین ترافیک 1400 با افزایش 41 درصدی طول ترافیک ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی در مورد ترافیک شب گذشته پایتخت گفت: شب گذشته با سنگین ترین ترافیک سال 1400 مواجه شدیم به گونه ای که 41 درصد افزایش در طول شبکه معابر درگیر نسبت به دوشب قبل را شاهد بودیم و عدد ترافیک جهشی بود.

وی در مورد علل ترافیک شب گذشته اظهار کرد: این روزها بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش سفرهای خرید نوروزی هستیم و این در حالی است که در صورت بارش عادی باران 25 درصد معابر درگیر ترافیک می شوند و آبگرفتگی شب گذشته نیز مزید بر علت بود.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اضافه کرد: همچنین ضعف جدی در زیرساخت ها و عدم توجه به توسعه حمل و نقل عمومی در یک دهه گذشته، سبب شده که تعداد اتوبوس ها کاهش یابد و از سوی دیگر تعداد واگن های خراب مترو افزایش یابد و همچنین شیوع کرونا سبب شده تمایل مردم به استفاده از خودروی شخصی افزایش یافته و این افزایش خودروها سبب کاهش ظرفیت معابر می شود.

شفیعی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد در مورد برنامه این معاونت برای شب های دیگر با توجه به تداوم بارندگی گفت: برنامه های بلندمدت اعم از حمایت دولت و تامین منابع در حال حاضر راهگشا نیستند اما اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سنگین ترین ترافیک سال 1400 در شب گذشته

ثبت سنگین ترین ترافیک سال 1400 در شب گذشته