مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-08سياسي

هر زبانی در درون جهان اسلام،لب به تکفیر بگشاید، ابزار استکبار است


امروز هر کانال ماهواره ای که به مقدسات فرق اسلامی اعم از شیعه و سنی و گروه ها و فرقه ها و مذاهب دیگر توهین می کند، زبان استکبار است که خواسته یا نخواسته در زمین دشمن بازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع در وبینار بین المللی تحریر القدس ، که از سوی این مجمع جهانی برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس به دستور امام خمینی (ره) در 42 سال پیش مطرح شد تا زمینه ای برای وحدت امت اسلامی و تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی باشد که یکی از آرمان های بزرگ در قرآن کریم است.

قرآن کریم همه ما را دعوت می کند به اینکه امت واحده ای باشیم و تحت چتر و سیطره و حاکمیت اسلام قرار بگیریم و ما را به معیت با رسول خدا (ص) و همراهی با ایشان توصیه کرده است.

وی ادامه داد: قرآن کریم می فرماید والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم پیامبر (ص) محور وحدت است و کسانی که معیت با رسول خدا (ص) دارند، باید دو ویژگی داشته باشند.

اول اینکه با کفار حربی با شدت برخورد کنند و دوم اینکه بین خودشان و امت رسول الله (ص) با رحمت و رفاقت و مهربانی و دوستی رفتار کنند.

حجت الاسلام شهریاری با بیان این مطلب افزود: به همین جهت حضرت امام راحل برای اینکه امت اسلام را که ویژگی اساسی آن همراهی با رسول خداست متحد کند، روز قدس را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مطرح کرد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر زبانی در درون جهان اسلام،لب به تکفیر بگشاید، ابزار استکبار است

هر زبانی در درون جهان اسلام،لب به تکفیر بگشاید، ابزار استکبار است