مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-08اجتماعي

آب گرفتگی 40 نقطه از شهر تهران در جریان بارندگی شب گذشته


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با اشاره به وضعیت ترافیکی شب گذشته پایتخت، از آب گرفتگی 40 نقطه از شهر و خرابی 20 تقاطع چراغ راهنمایی و رانندگی خبر داد.

- ، سید جعفر تشکری هاشمی صبح امروز در پنجاه و دومین جلسه شورا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به وضعیت ترافیکی شب گذشته پایتخت اشاره کرد و گفت: مطابق معمول همه ساله روزهای پایانی سال، به واسطه سفرهای شهروندان در سطح شهر برای خرید شاهد افزایش تراکم ترافیک هستیم، اما بارش باران در ساعات اوج ترافیک شب گذشته باعث شد که تقریباً عمده معابر شهری پایتخت تا ساعاتی از نیمه شب دچار اختلال شود.

هاشمی ضمن یادآوری تلاش همکاران در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تلاش نیروهای پلیس راهور به منظور رفع آبگرفتگی ها و مدیریت ترافیک گفت: متأسفانه همه این تلاش ها منجر به حل مشکل حل نشد و شب گذشته تا حدود ساعت 23 بسیاری از معابر درگیر ترافیک پر حجم بودند و در برخی معابر شهری ترافیک گونه ای بود که ساعت ها مردم نتوانستند حتی خودروهای خود را به حرکت در بیاورند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید میدانی خود از سطح شهر اظهار کرد: در 40 نقطه شهر تهران شاهد آب گرفتگی بودیم و حدود 20 چراغ راهنمایی و رانندگی نیز به دلیل نقص فنی در تقاطع ها به صورت چشمک زن یا قطع برق شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب گرفتگی 40 نقطه از شهر تهران در جریان بارندگی شب گذشته

آب گرفتگی 40 نقطه از شهر تهران در جریان بارندگی شب گذشته