مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-08سياسي

یزد محکوم مالی ورودی از سال های گذشته ندارد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اشاره به آزادی 182 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: یزد دیگر مددجو مشمول کمک ستاد دیه ورودی از سال های گذشته ندارد و کلیه زندانیان جرائم غیرعمد استان ورودی سال جاری هستند.

- سید مسعود عظیمی شامگاه دوشنبه 16 اسفند ماه در جشن گلریزانی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با همکاری موسسه خیریه آفتاب شرق اردکان و به میزبانی هیئت ابوالفضلی مهرجرد شهرستان میبد برگزار شد، گفت: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 182 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد قدردانی و عنوان کرد: از این تعداد آزادی، تعداد 38 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد 144 مددجو با پرداخت از منابع شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد مددجو، 15 زن و 169 مددجو، مرد بودند.

این مسئول یادآور شد: بدهی این مددجویان مبلغ 72 میلیارد تومان بود که مبلغ 57 میلیارد توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد محکوم مالی ورودی از سال های گذشته ندارد

یزد محکوم مالی ورودی از سال های گذشته ندارد