مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-08فرهنگي

رسول ملاقلی پور از جنگ برآمد


حسین سلطان محمدی منتقد سینما در چهارصد و نود و پنجمین سینماتک خانه هنرمندان ایران که به مناسبت سالروز درگذشت رسول ملاقلی پور با نمایش نسخه مرمت شده «بلمی به سوی ساحل» این هنرمند همراه بود، - حسین سلطان محمدی منتقد سینما در چهارصد و نود و پنجمین سینماتک خانه هنرمندان ایران که به مناسبت سالروز درگذشت رسول ملاقلی پور با نمایش نسخه مرمت شده بلمی به سوی ساحل این هنرمند همراه بود، گفت: رسول ملاقلی پور از جنگ برآمد، در جنگ زیست و ماهیت دفاع مقدس را درک کرد و امیدوارم فرصتی فراهم شود تا متن سریال او به دست عزیزی ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارصد و نود و پنجمین سینماتک خانه هنرمندان ایران با نمایش نسخه مرمت شده بلمی به سوی ساحل به نویسندگی و کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور که همزمان با پانزدهمین سالروز درگذشت این سینماگر با حضور همسر و دختر ملاقلی پور در سالن همراه بود، شب گذشته دوشنبه 16 اسفند در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

حسین سلطان محمدی به عنوان منتقد مهمان با اجرا و کارشناسی سامان بیات به تحلیل و بررسی این فیلم و سینمای ملاقلی پور پرداختند.

این برنامه همچنین با نمایش بریده هایی از مستند رکعتان فی العشق ساخته اکبر نبوی نیز همراه بود که در بخشی از آن ملاقلی پور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسول ملاقلی پور از جنگ برآمد

رسول ملاقلی پور از جنگ برآمد