مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-08سياسي

موظف به حل مشکلات عشایر هستیم/ «شهادت» جزیی از فرهنگ ما است


فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: متولیان و مسئولین نسبت به وفاداری عشایر موظف به تلاش هستند تا مواردی که منجر به بروز مشکلاتی شده است را از سر راه عشایر بردارند.

- خواف- فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: متولیان و مسئولین نسبت به وفاداری عشایر موظف به تلاش هستند تا مواردی که منجر به بروز مشکلاتی شده است را از سر راه عشایر بردارند.

به گزارش؛ کنگره ملی بزرگداشت شهدای عشایری کشور، یادواره 180 شهید عشایری خراسان رضوی با عنوان فرستادگان امام رضا (ع) پیش از ظهر سه شنبه با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع)، ائمه جمعه، مدیران مدارس علوم دینی و روحانیون تسنن و تشیع، جمعی از عشایر خراسان رضوی و مدیران استانی حوزه عشایر، فرماندار و مدیران دستگاه های امنیتی، انتظامی، نظامی و اجرایی شهرستان خواف برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه؛ اظهار کرد: انتخاب سوم شعبان به عنوان روز پاسدار از جانب امام خمینی (ره) دارای حکمتی است زیرا در سوم شعبان که سالروز ولادت امام حسین (ع) است و همچنین نیمه شعبان که سالروز ولادت امام زمان (عج) است، برای آحاد مردم ما به ویژه پاسداران و بسیجیان ما حاوی پیام بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظف به حل مشکلات عشایر هستیم/ «شهادت» جزیی از فرهنگ ما است

موظف به حل مشکلات عشایر هستیم/ «شهادت» جزیی از فرهنگ ما است