مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-08پزشكي

دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط ویژه اردوهای راهیان نور ابلاغ شد


معاون بهداشت وزارت بهداشت، دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط در اردوهای راهیان نور سال 1401-1400 که با رویکرد کنترل و مدیریت بیماری کرونا و تاکید بر سوش اُمیکرون تدوین شده است را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، معاون بهداشت وزارت بهداشت، دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط در اردوهای راهیان نور سال 1401-1400 که با رویکرد کنترل و مدیریت بیماری کرونا و تاکید بر سوش اُمیکرون تدوین شده است را ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل با تاکید بر هماهنگی و جلب مشارکت بر تشکیل کمیته های استانی و شهرستانی و انجام هماهنگی های درون بخشی و بین معاونت های بهداشت با معاونت غذا و دارو و ادارات نظارت بر موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو، مراکز اورژانس و فوریت های پزشکی و روابط عمومی دانشگاه ها، تاکید شده است.

همچنین، انجام هماهنگی با سازمان های مربوطه به منظور کنترل و نظارت بیشتر محل های اسکان و مراکز طبخ غذای زائرین (دانشگاه های مقصد راهیان نور) و کنترل و نظارت بهداشتی مراکز و اماکن و سامانه آبرسانی مسیر حرکت کاروران ها از مبداء تا مقصد مورد تاکید قرار گرفته است.

در این دستورالعمل با تاکید بر اهمیت نظارت و بازرسی در اردوهای راهیان نور بر نظارت و بازرسی اتوبوس ها و قطارهای انتقال زائرین و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط ویژه اردوهای راهیان نور ابلاغ شد

دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط ویژه اردوهای راهیان نور ابلاغ شد