مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-08سياسي

اثرگذارترین کار فرهنگی زنده کردن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است


امام جمعه فیروزکوه با تاکید بر اینکه اثرگذارترین کار فرهنگی زنده کردن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است گفت: همه نهادها و ادارات در زمینه ترویج فرهنگ شهادت وظیفه دارند.

- ، حجت الاسلام حسن حیدری ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فیروزکوه، با دستور جلسه راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رییس دادگستری، شهردار و مسئولین ادارات فیروزکوه در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: یکی از امتیازات و مؤلفه های فرهنگی ما، فرهنگ ایثار و شهادت است.

حیدری گفت: بهترین و اثرگذارترین کار فرهنگی، زنده کردن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است و همه نهادها و ادارات در زمینه ترویج فرهنگ شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه دارند.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: در زمینه تربیت، معرفی الگو خیلی مهم است و چه الگوهایی بهتر از شهدا وجود دارد آنان که جان گرانبهای خود را گذاشتند تا اسلام زنده بماند.

وی با تاکید بر اینکه کتابی مثل سلام بر ابراهیم ، بسیاری از جوانان را به خود جلب می کند و در آنها تحول عمیق ایجاد می کند افزود: مطال لازم به ذکر است، در پایان جلسه، چند برنامه عملیاتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذارترین کار فرهنگی زنده کردن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است

اثرگذارترین کار فرهنگی زنده کردن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است