مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-08حوادث

دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در کردستان


رییس پلیس فتا کردستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اینترنتی توسط ماموران پلیس فتا خبر داد.

- ، سرهنگ مهدی دانش پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا و بیان اینکه با مراجعه به یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام جهت خرید لوازم خانگی، مورد کلاهبرداری رایانه ای قرار گرفته است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد فرد مورد نظر با مراجعه به یکی از صفحات فروش لوازم خانگی مبلغ 160 میلیون ریال جهت خرید لوازم خانگی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کرده و در قبال آن محصولی به وی تحویل داده نشده است.

سرهنگ دانشور اظهار کرد: با استفاده از اقدامات تخصصی و بهره گیری از آخرین روش های خاص پلیسی، عاملان این کلاهبرداری شناسایی شدند.

وی افزود: با تلاش بی وقفه و اقدامات تخصصی مأموران پلیس فتا 4 نفر از اعضای باند کلاهبرداری در یکی از شهرستان های تابعه استان شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات هماهنگ دستگیر شدند.

رییس پلیس فتا کردستان از شهروندان خواست که بدون اطلاع از مجوزهای قانونی و تأییدیه های دستگاه های متولی امر از هرگونه خرید اینترنتی از سایت ها و درگاه های اینترنتی ناشناس خودداری کرده و برای خرید از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در کردستان

دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در کردستان