مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-08اقتصادي

افتتاح بزرگراه ارومیه - سرو تا اردیبهشت ماه سال آینده


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از اتمام و افتتاح بزرگراه ارومیه - سرو تا اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

- سید محسن حمزه لو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: بزرگراه بین المللی ارومیه - سرو به عنوان یکی از محورهای مهم از کریدور بزرگراهی غرب کشور به دلیل نزدیکی به مرکز استان، فرودگاه ارومیه و آزادراه ارومیه - تبریز  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش برای افتتاح هر چه سریع تر آن با جدیت هر تمام ادامه دارد.

وی افزود: برای اجرای این طرح تاکنون 5 هزار میلیارد تومان هزینه شده و 630 میلیارد ریال نیز برای تکمیل این بزرگراه هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه  از سال 73 آغاز شده است و اولویت اصلی این اداره کل در حوزه پایانه های مرزی محور ارومیه - سرو است که طی 2 سال گذشته 28 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است و تا پایان اردیبهشت سال آینده نیز 6 کیلومتر باقی مانده  تبدیل به بزرگراه بین المللی می شود.

حمزه لو گفت: برای اتمام این پروژه جاده ای تمامی اعتبارات استانی و ملی جذب شده ضمن اینکه از سهمیه نمایندگان مجلس نیز تا حد امکان استفاده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: نقش این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران - تبریز - بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگراه ارومیه - سرو تا اردیبهشت ماه سال آینده

افتتاح بزرگراه ارومیه - سرو تا اردیبهشت ماه سال آینده