مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-08اجتماعي

تعطیلی شرکت تیراژ فیروزآباد و بلاتکلیفی کارگران


شرکت تیراژ فیروزآباد که از سال 1386 شروع به کار کرده بود، به علت کمبود منابع مالی تعطیل شد و کارگران خود را سرگردان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، شرکت تیراژ فیروزآباد که از دی ماه 1386 کار خود را شروع کرده بود و با وجود پیشرفت هایی در این پروژه، از بهمن ماه تاکنون تعطیل شده است.

این شرکت که با هدف ساخت جاده امن برای کاهش تصادفات و امکان تردد بهتر در مسیر کوار به سمت فیروزآباد که پرترددترین مکان از لحاظ رفت و آمد وسایل نقلیه سبک و سنگین است، کار خود را شروع کرده است و با توجه به قرار گرفتن این جاده در دل کوه، این پروژه مشکلات زیادی به همراه دارد و در این طرح  قرار است که با ایجاد تونل هایی در دل کوه مسیر جاده هموار شود.

قرار است در این طرح، تونل هایی به طول 3 هزار و 416 متر شامل 6 دستگاه تونل و تعداد آبروها 38 دستگاه، طول دیوار حائل 850 متر و طول گالری ها  80متر باشد، اما روند کار  ناتمام مانده و کارگران را بلاتکلیف رها کرده است؛ به همین دلیل به سراغ پیمانکار شرکت و کارگران رفتیم تا علت تعطیلی شرکت را با وجود تکمیل نبودن پروژه جویا شویم.

6 ماه بدون حقوق سپری شد یکی از کارگران به نمایندگی از همه کارگران شرکت اظهار کرد: ما همه کارگران بومی این شرکت هستیم و از سال 1386 تاکنون در این جا مشغول به کار هستیم اما حدود 6 ماه است که حقوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی شرکت تیراژ فیروزآباد و بلاتکلیفی کارگران

تعطیلی شرکت تیراژ فیروزآباد و بلاتکلیفی کارگران